Стаття для виявлення проблемних моментів у статті для спецкурсу Женченко
|
ЗАВАНТАЖИТИ Матеріали, що знадобляться для семінару з риторики 17 листопадаДякуємо Насті Самошиній!
|
+ до теоретичного матеріалу завдання на Женченко: знайти логічні невідповідності і проблемні частини у матеріалі.
Наступного заняття я (Аліна) пишу модуль, бо його свого часу пропустила. Так що хто не писав також - приєднуйтесь :)
|
Амосов 3 Бежинов 16 Бездушна 0 Бурбела 0 Волгіна 0 Глезня 0 Гребенюк 18 Дубовська 26 Загорулько 22 Карпенко 0 Коваленко 15 Ковальчук 20 Корень 26 Кравчук 10 Кундельська 10 Малик 0 Михайлова 24 Музика 15 Настенко 26 Орлова 25 Прудник 15 Самошина 26 Самсонова 25 Шихаммедова 24
Максимальна кількістьбалівза модуль - 30 балів
|
1. Выбрать редакторскую профессию и написать рассказ о ней от первого лица. Ты надеваешь маску и рассказываешь о профессии, а все должны угадать. Можно выбрать и описать известную личность (нашей сферы) 2. Написать мини-сценарий радиопрограммы. Там должны быть: тема программы, гость, ключевые темы (3-4 темы-вопросы, которые ты будешь обсуждать с гостем и 1-2, которые задашь телезрителям) и заключительное слово (твое). 3. Редакторская колонка. Берешь любимый журнал/газету/интернет-издание (несколько номеров) и смотришь насколько интересно подана там редакторская колонка - темы, стиль и т.д. Либо ищешь понравившегося колумниста (не обязательно главреда) в любом издании и тоже анализируешь его колонку (несколько штук). Пример принести с собой. 4. Переяслав. Для тех, кто был - пишем материал о впечатлениях. Не помню точно тему, но что-то типа как может редактор райгазеты не выживать, а жить в современных условиях. Для тех, кто не был - пишем материал о редакторе, которого мы уважаем (интересная личность, желательно тоже поднявшая свое издание, либо держащая на уровне). Очень хорошо, если это интервью. (Можно выкрутиться так - найти интервью готовое и добавить свое вступление, мол смотрите, какой хороший человек, вот что в интервью журналисту "Фактов" сказал). Приносим в пятницу/отсылаем на почту
|
До першої пари п'ятниці 11.11.11 приносимо Чекмишеву в 232 аудиторію роботу: невелику історію, яка, обігруючи одне слово (що стосується нашої професії), навчає нас чомусь. Історія має бути з власного життя чи з життя знайомих.
Для тих, у кого соображалка не настільки креативна, щоб зрозуміти це геніальне завдання одразу, приклад Чекмишева: НУДНА ІСТОРІЯ Коли я ще був студентом мені поручили роботу - піти до Верховної Ради, зібрати матеріал у чиновників на статтю. Я, переповнений гордощами, з повними штанами понтів (подано дослівно - прим. ред.) пішов туди, поспілкувався з серйозними дядями, списав два блокноти і три касети. Потім весь гордий прийшов у гуртожиток, обклався матеріалами і почав писати. Але, дві години промучавшись, зрозумів, що мої понти -це одне, а читачам портібно зовсім інше. І тоді взяв і написав просту і зрозумілу статтю про те, що працівникам культури підвищують зарплатню. Слово - професіоналізм.
ВЕСЕЛА ІСТОРІЯ Одного разу делегація українських журналістів поїхала до Німеччини на форум. Німці їх заселили до готелю, куди журналісти і повенулися після форуму на "поспілкуватися". Почали спілкуватися з пива, а потім перейшли і на інші граматичні конструкції. В розпалі дискусії у когось зявилася геніальна ідея "А чи слабо викинути телевізор з вікна?" (мабуть, говорили про проблеми сучасного тб). На ранок німці нічого не памятали, але вартість телевізора додали у плату за номер. Слово - таймінг. Тому що коли викинули телевізор з вікна у той момент і у тому місці (під вікном) нікого не виявилося.
Дивіться не під ноги, а на летючі телевізори, Ваша Загорулька
| |