Водолазька передає привіт і питання до Залікової модульної роботи, які для кожного індивідуальні, загальна сума 20 балів. Вона є частиною іспиту. Виконати письмово, надіслати Водолазьці на електронну адресу (sveta@ddteam.net) до 16.12. Книгою Водолазьки при її написанні не користуватись, це наша індивідуальна пошукова робота
Отже, на старт, увага...
Завдання для модульної контрольної роботи
Амосов Б. 1. Книжкові клуби та Інтернет-магазини Білорусі 2. Електронна книга Великобританії: провідні гравці на ринку, тенденції, способи продажу електронних книг, робота редактора над текстом. 3. Способи рекламування книги 4. Видавництво Пірсон, Волтерс Клювер, Коппенрат Лезеклаб (http://www.coppenrath.de/leseclub)
Бежинов А. 1. Проаналізувати особливості роботи книгарень-кав'ярень у Польщі 2. Університетські видавництва Франції 3. Інтернаціоналізація у видавничому комплексі 4. Видавництво МакГроу-Хілл, Хольцбрінк, Клуб Бертельсманн (http://www.bertelsmannclub.ch)
Бурбела О. 1. Способи стимулювання читацької активності в країнах Західної Європи 2. Видавці електронної книги в Білорусі 3. Дитяча література в Білорусі, Росії, Німеччині, Франції: автори, тенденції, видавництва 4. Видавництво Бражелон (www.bragelonne.fr), Грассе (www.grasset.fr), Вельтбільд плюс (http://www.weltbild.de)
Волгіна Д. 1. Детективи в Білорусі, Росії, Німеччині, Франції: автори, тенденції, видавництва 2. Характерні особливості Британського ринку книгорозповсюдження 3. Поняття інтерактивна і мультимедійна книга: визначення понять, характерні риси, провідні гравці, характеристика 3-4 видань 4. Характеристика Даллоз (http://www.dalloz.fr), Кастерман (http://www.casterman.com), Даргауд. (http://www.dargaud.com)
Глезня О. 1. Книжкові клуби Німеччини: характеристика 4-5 провідних гравців на ринку та особливостей ведення бізнесу. 2. Приватне книговидання Білорусі: тенденції, статистика, характеристика провідних гравців та їх спеціалізації 3. Літературні премії Польщі і їх вплив на видавничий ринок 4. Характеристика "Клюб де Актуаліте Літере" (Новинки Літературного клубу, http://www.actualite-litteraire.com). Клуб новин Кле (www.nouvellescles.com), Франс Льозір (http://www.franceloisirs.com).
Гребенюк А. 1. Характеристика тематичного поділу видавничого ринку Білорусі 2. Книготорговельні мережі Польщі: характеристика провідних учасників ринку Емпік, Акрибія, Книжка Польська та інші. 3. тенденції книговидання США 4. Видавництво Дюпюі (http://www.dupuis.com), "Клуб історії" (http://www.clubhistoire.com), "Клюб Терруар" (http://www.clubterroirs.com)
Дубовська В. 1. Книжкові клуби Польщі 2. Способи активізації читацької активності 3. Електронна книга Великобританії: провідні гравці на ринку, тенденції, способи продажу електронних книг, робота редактора над текстом. 4. Видавництва Лангеншайдт, Клетт, мережа Талія (http://www.thalia.de).
Загорулько К. 1. Літературні премії (охарактеризувати 4-5 літературних премій західної Європи, простежити долю їх переможців) 2. Способи продажу електронних книг 3. Державна підтримка книговидання у світі 4. Видавництва Макміллан, Блумсбері, Джон Вейлі
Карпенко А. 1. Університетські видавництва США 2. Позатекстові форми книжкової реклами 3. Книжкові клуби США 4. Видавництва Лонгман, Егмонтон, Фішер
Коваленко Т. 1. Видавництва навчальної літератури в Західній Європі. 2. Книготорговельні мережі Франції 3. Європейські бестселери 2009-2011 рр. 4. Видавництва Чарне, Коппенрат, Ульштайн
Ковальчук Х. 1. Інноваційні процеси у книговиданні Німеччини та Франції 2. Книжкові клуби Великобританії 3. Університетські видавництва: особливості функціонування та видавничого процесу 4. Видавництва Века, Клетт-Групе, Рендом Хаус
Корень А. 1. Особливості рекламування книги 2. Сучасні європейські бестселери за 2009-2011 рр. 3. Видавництва наукової літератури Західної Європи 4. Видавництва Бражелон, Сюль, Даргауд
Кравчук Д. 1. Покет бук, пепер бек, покет бук – визначення понять, встановлення відмінних рис 2. Електронна книга Німеччини: провідні гравці на ринку, тенденції, способи продажу електронних книг, робота редактора над текстом. 3. Книжкові клуби Польщі 4. Видавництва Галман Леві, Фаярд, Грассе,
Кундельська К. 1. Тенденції книговидання Франції 2. Електронна книга Польщі: провідні гравці на ринку, тенденції, способи продажу електронних книг, робота редактора над текстом. 3. Книжкові клуби США (характеристика 5 клубів) 4. Мережі Талія, Вельтбільд плюс, Хугендубель, Карштадт
Михайлова А. 1.Заходи зі збільшення читацької активності у Західній Європі 2. Інноваційні процеси у книговиданні Східної Європи 3. Книготорговельні мережі США 4. Мережі Маєрши, Швейцер Сортімент, Лібро,
Музика Д. 1. Видавництва державної форми власності у Франції 2. Книжкові клуби в Німеччині (характеристика 5 клубів) 3. Закон про фіксовані ціни на книжки у Західній Європі 4. Проаналізувати роботу Книги за півціни (http://www.halfpricebooks.com), Буксорс (www.booksource.com), Бейкер & Тейлор (http://www.btol.com).
Настенко А. 1. Тематичний поділ видавничого ринку Франції 2. Книготорговельні мережі Польщі 3. Електронна книга Білорусі: провідні гравці на ринку, тенденції, способи продажу електронних книг, робота редактора над текстом. 4. Характеристика "Клуб дитячої книги місяця" (http://www.bookplanetbookclub.com), "Літературний клуб" (http://www.literaryguild.com)., Лібрі (http://www.libri.de).
Орлова К. 1. Книготорговельні мережі Франції 2. Стан сучасного книговидання у США 3. Інноваційні технології у рекламуванні книги 4. Характеристика: Міжнародний Паризький книжковий салон "Лівре", польської виставки «Світ книги», Кох, Нефф & Кветінгер & Ко (http://www.kno-va.de)
Прудник О. 1. Державне книговидання у Німеччині 2. Провідні Інтернет-магазини Західної Європи 3. Поняття Видавничий агент, навести приклади роботи 4. Характеристика виставки БукЕкспо Америка та Міжнародного книжкового ярмарку «Лібер», видавництво Кьозе (http:// www.koesel.de).
Самошина А. 1. Професійні видавничо-книготорговельні журнали світу (детальна характеристика не менше 6 видань європейських видань) 2. Поштово-розсильна торгівля як спосіб книгорозповсюдження 3. Інновації у книговиданні США 4. Характеристика Книжковий клуб Даблдей, Клуб історичної книги (http://www.historybookclub.com), "Літературна гільдія" (http://www.literaryguild.com)
Самсонова Ю. 1. Способи інформування про видавничу продукцію 2. Способи підвищення читацької активності 3. Книжкові клуби США та їх характеристика 4. Характеристика Інгрем Бук (www.ingrambook.com), видавництво Арлекін (http://www.eharleguin.com), Міффлін (http://www.hmco.com)
Шихаммедова М. 1. Літературні премії світу та їх вплив на популяризацію книг 2. Видавництва державної форми власності у Франції 3. Електрона книга у Польщі 4. Охарактеризувати "Боокстра/Бухер" (http://www.buecher.de), "АбеБукс" (http://www.abebooks.de), "Вельтбільд-Інтернетшопс" (http://www.weltbild.de).
Новини від Порфімович: "Шановні спеціалісти і магістри, які слухають мій курс "Конфлікти в мас
медійній діяльності"! Всім здати останню роботу в цьому модулі - МІФ. Це
робота на рівно 1 сторінку тексту. Міф - 1/3 сторінки, пояснення до
комунікаційної моделі (як він поширюватиметься) і ваші прогнози щодо
життєздатності міфу і чому (ще 2\3 сторінки). Здати на кафедру - Ніна
Василівна мені передасть. Великі опуси на тему міфу (більше, ніж 1
сторінка) читати не буду. Натхнення!"
У підсумку будуть складені бали за семінарські заняття, лекції, дві роботи та підсумковий текст. Можуть бути автомати.
Список того, що треба мати на залік: 1. Конспект. 2. Роботи. 3. Знання залікових питань.
Якщо у вас виникло запитання про дві роботи, далі пояснення. Перша. Ви про неї мали чути, але у неї є свої специфічні особливості. Це 5 термінів із галузі соц. управління. (Важливо! Я повністю не чула що там і як по першій роботі, тому переказую зі слів очевидців. На днях продивіться це повідомлення ще раз - я уточню та підредагую якщо щось не так) 1. Титулка. 2. 5 визначень з теорії соціального управління. 3. Обов’язково має бути вказане джерело, з якого ви черпали цю безцінну і життєво важливу інформацію.
Друга. Аналіз статті на соціально-управлінську тематику. Вона повинна мати таку структуру: 1. Назва статті. 2. Резюме. 3. До якої сфери соціального управління належить стаття (медицина, культура, економіка тощо). 4. Управлінські проблеми, порушені у статті. 4. Шляхи вирішення цих проблем. 5. Своя позиція на цю проблему.
Залік з етнології буде 27.12 Допущені всі. Мають бути претенденти на автомати. Ті, хто не задоволений балами чи у кого з ними кепська ситуація писатимуть тест
Іспит у Чекмишева проходитиме у формі тесту. Він складатиметься з 5 питань, на які подано 5 варіантів відповідей. За 40-60 хвилин будуть вже відомі результати!
Питання іспиту базуватимуться на фільмові, який ми дивилися на лекціях (якщо ви засміялися на останній фразі, то вам сюди фільм знайти поки що не вдалося, але є текстова версія як тільки знайду - кину на сайт)
Не лякайтеся великої кількості літер. Не лякайтеся того, що з першого, другого і десятого разу ви не зрозумієте суті завдання. Покладайтеся на інтуіцію і методику підготовки до пар власне на парі (але я цього не казала). Тож,... Рольова гра відбудеться через тиждень, 8.12 НА ДРУГІЙ ПАРІ, РАЗОМ З РЕКЛАМІСТАМИ! Є такі ролі: 1. Загальнонаціональна громадська організація. 2. Регіональна громадська організація. 3. Регіональний засіб масової інформації. 4. Районна державна адміністрація. 5. Соціально відповідальний бізнес або місцева філія крупної корпорації.
Легенда така (вона може бути видозмінена): Загальнонаціональна громадська організація (1, далі цифрами відповідно до списку) ставить мету з 2 покращити доступ до офіційної інформації. Як ілюстрація - обирає кілька гострих проблем (таких як лікування тяжкохворих дітей, інклюзивна освіта, побудова сиротинця чи дитбудинку сімейного типу - таких проблем, у питанні яких у суспільстві консенсус). Треба, щоб усі сторони відстоювали свої інтереси. Наприклад, висвітлення проблем важливе для гром. організацій чи адміністрації - ще зробить певні нюанси їхньої діяльності прозорими.
Легенда +. Стосується висвітлення і відстоювання проблем кожної соц. групи Якщо 4 каже, що "на фіг нам це треба, що ви хочете нам дати?", 2 відповідає: "всі вважають, що ви дієте непрозоро, вам це треба для покращення іміджу. У вас створений образ ворога, люди вам не вірять". А 1 чи 4. каже 2 (чи 1): "напишіть про нас!!!" а ті йому відповідають: "дайте нам гроші! ви взагалі зажерлися і взагалі у нас немає мотивації, щоб про вас писати" Місцеві гром. орг (2) - це ентузіасти (на думку Ч, такі як Катерина Степанівна), які мають контакти у 4. Їм треба якось зконтактувати з 3. Вони пропонують співпрацю. 1 Без конкретної інформації не можуть знати, які проблеми треба вирішувати у регіонах, їм треба тісно співпрацювати з 2. 5. Просять розробити план дій: підняти інф, промоніторити 3. 5 йде до 4, бо ті знають, куди можна вкласти гроші. Як результат, для 5,2,1 і 4 - це безкоштовний піар, а до 4 дописують, що акція чи що там відбулася за їхньої підтримки.
Наше завдання: 1. розбитися на ролі 2. визначити проблеми і мотивації своєї ролі 3. відстоювати і захищати свої ролі (тобто, все, що описано у п.2) у формі дебатів 4 (факультативне) додумати, продумати мотивації.
Якщо ви читаєте це речення - ви супергерой! Питання ставте чи у коридорах, чи у коментарях під цим повідомленням. Утім будьте готові до того, що навіть автор цього повідомлення на 100% не знає як воно і що. Ну, вам не звикати до таких завдать у дусі ІЖ. Добраніч!
топік ван: днюха Серажим. потрібно вирішити скільки збирати грошей і що будемо дарувати. відкрита для пропозицій. топік ту: на завтра не забудьте написати міф для Порфімович. Що це таке і з чим його їдять навіть не питайте. Писатиму наобум.